کرم ژل بازسازی کننده زرد چوبه سی گل مناسب پوست های حساس و آسیب دیدهSeagull Turmeric Therapy Cream-Gel

برند سی گل (Seagull) شناسه محصول: Seagull Turmeric Therapy Cream-Gel 50 ml دسته: , , ,

کرم ژل بازسازی کننده زردچوبه سی گل محصولی نوین و منحصر به فرد و سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی کورکومین برگرفته از ریشه گیاه زردچوبه کی می باشد. این محصول با خواص درمانی موثر و مرطوب کنندگی بسیار قوی، التیام بخش و بهبود دهنده پوست خشک و آسیب دیده، اگزما، پسوریازیس و سایر بیماری های التهابی پوست است.

36.000تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیSeagull Turmeric Therapy Cream-Gel

امروزه استفاده از محصولاتی ک بر پلیع گیاهان دارویی فرموله شده است، به ویژه گیاهان که درطب سنتی سالا ها مصرف شده و اثرات و کاربردهای آن در طی سال ها به اثبات رسیده جایگاه ویژه ای در زندگی انسان پیدا کرده است کرم ژل بازسازی کننده زردچوبه سی گل جهت بازسازی پوست های خشک و آسیب دیده و کمک به بهبود بیماری های پسوریازیس و اگزما در نظر گرفته شده است. زردچوبه سرشار از کورکومین است و تمام خواص فوق العاده زردچوبه به سبب وجود این مادها است. خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی ماده کورکومین، در کاهش حساسیت، خارش، سوزش، پوسته ریزی و خشکی مفرط پوست بسیار موثر و مفید می باشد. همچنین فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا همچون کورتیکو استروئید، پارابن، رنگ و اسانس می باشد.

خواص و اثرات زردچوبه

تاکنون مطالعات بسیاری در مورد اثرات متفاوت گیاه زردچوبه (Curcuma longa L) انجام شده است، این مطالعات اثرات ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، آنتی کارسینوزن و موتازنیک، آنتی باکتریال، ضد قارچ و ویروس، کاهش دهنده بسیاری از بیماری های پوستی مانند بسیاری از اندیکاسیون های دیگر را به اثبات رسانده است. زردچوبه یک عامل ضد عفونی کننده و ضد باکتری طبیعی است و می توان از آن به عنوان یک داروی ضدعفونی کننده استفاده کرد. اگر جایی از بدنتان بریده یا زخم شده است، کمی پودر زردچوبه روی آن بپاشید تا روند التیام آن سریعتر شود. زردچوبه همچنین به ترمیم پوست آسیب دیده نیز کمک کرده و برای درمان پسوریازیس و سایر بیماری های التهابی پوست نیز مفید است.

چطوری مصرف کنیم

۲ بار در روز، مقدار کافی از کرم ژل را روی پوست تمیز صورت و نواحی آسیب دیده بمالید. همچنین در صورت نیاز در طول شبانه روز، می توان استفاده از محصول را به دفعات تکرار کرد.

لطفا دقت کنید

پیش از اولین مصرف، مقداری از کرم ژل را بر روی بخش کوچکی از پوست ناحیه بازو یا پشت لاله گوش استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، محصول را طبق دستور العمل مصرف کنید.
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
در نواحی اطراف چشم و ژنیتال استفاده نشود.
این محصول برای استفاده خارجی می باشد.
از یخ زدگی محافظت شود.

برچسب:
مشخصات کلیSeagull Turmeric Therapy Cream-Gel
سایر مشخصات
کشور سازنده

ایران

نوع محصول

ژل کرم

مناسب براي

بزرگسالان

جنس پوست

آسیب دیده
حساس
خشک

شرکت سازنده

لابراتوار دکتر اخوی

بسته بندی

تیوپ

حجم محصول

50 میلی لیتر

نظرات کاربرانSeagull Turmeric Therapy Cream-Gel

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ژل بازسازی کننده زرد چوبه سی گل مناسب پوست های حساس و آسیب دیده”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخSeagull Turmeric Therapy Cream-Gel

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیSeagull Turmeric Therapy Cream-Gel
    نقاط قوت
    • مناسب برای صورت و نواحی آسیب دیده پوست کودکان و بزرگسالان
    • کمک به بهبود خارش، قرمزی، التهاب شدید و پوسته ریزی
    • تسریع در روند بازسازی پوست های خشک و آسیب دیده
    • کمک به بهبود بیماری های پسوریازیس و اگزما
    • فاقد کورتیکو استروئید، پارابن و اسانس
    • دارای خاصیت جذب سریع
    • کاهش زمان ترمیم زخم
    • مرطوب کننده قوی پوست
    • آنتی باکتریال