ژل شستشوی صورت اریکه مناسب پوست چربErikeh Oil Control Skin Cleansing Gel

برند اریکه (Erikeh) شناسه محصول: Erikeh Oil Control Skin Cleansing Gel دسته: , , ,

ژل شستشوی صورت اریکه با تنظیم ترشح چربی پوست علاوه بر پاک کردن پوست صورت از آلودگی ها، با لایه برداری ملایم باعث شفافیت پوست نیز می شود.

128.500تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیErikeh Oil Control Skin Cleansing Gel

معرفی ژل شستشوی صورت اریکه

ژل شستشوی صورت اریکه برای پوست های چرب فرموله شده است. این ژل باعث کاهش میزان چربی ترشحی پوست می شود. همزمان با پاک کردن پوست، چربی ترشحی آن را نیز متعادل می کند و در مدت زمان کوتاهی پوستی شفاف و با طراوت خواهید داشت. ژل شستشوی صورت اریکه با لایه برداری ملایم بدون ایجاد التهاب و پوسته ریزی پوست را پاک می نماید.

پوست چرب

پوست چرب برخلاف پوست خشک نسبتا ضخیم و دارای منافذ باز فراوانی است. غده های چربی این پوست بسیار حساس هستند و بیش از حد چربی ترشح می کنند. معمولا یک لایه چربی روی این پوست ها دیده و باعث براق شدن آن می شود. اغلب منافذ باز و برجستگی های کوچک روی پوست باعث ایجاد دانه های سرسیاه می شوند و لایه شاخص کراتینه این پوست ضخیم تر است و باعث ضخیم تر شدن پوست می شود. این پوست نسبت به پوست های دیگر دیرتر دچار چین و چروک می شود، چون مقاومت بیشتری دارد.

کالاندولا، تسکین بخش پوست

گل همیشه بهار یا همان کالاندولا بر روی پوست اثرات نرم کنندگی و ضد حساسیت دارد. عصاره این گیاه یک ضد عفونی کننده قوی است که در درمان سوختگی ها و زخم ها موثر است. عصاره این گیاه خاصیت تسکین دهنده، ضد التهاب، ضدآکنه و ضد حساسیت دارد. گل همیشه بهار برای پوست به صورت پماد، کرم و پودر استفاده می شود. در درمان میخچه و زگیل، پودر گل خشک شده را بر روی آن قرار می دهند. در درمان مشکلاتی از قبیل رفع التهاب و خشکی پوست (اگزما)، سوختگی و آفتاب سوختگی، رفع خارش گزیدگی حشرات و غیره از کرم آن استفاده می کنند. همچنین در درمان پینه دست و پا و سرطان پوست نیز بسیار سومند است.

چطوری مصرف کنیم

در پوست های چرب روزی دو مرتبه مقدار مناسب از ژل را بر روی پوست مرطوب مالیده و ماساژ دهید، بر روی نقاط چرب تر بیشتر تمرکز کرده و در پایان با آب ولرم، پوست را بشویید.

لطفا دقت کنید

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

پیشنهادات

استفاده از کرم های مرطوب کننده مناسب پوست چرب توصیه می شود.

برچسب:
مشخصات کلیErikeh Oil Control Skin Cleansing Gel
سایر مشخصات
کشور سازنده

فرانسه

نوع محصول

ژل

مناسب براي

بزرگسالان
نوجوانان

جنس پوست

چرب

شرکت سازنده

Bailly creat

بسته بندی

قوطی پلاستیکی

حجم محصول

200 میلی لیتر

نظرات کاربرانErikeh Oil Control Skin Cleansing Gel

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی صورت اریکه مناسب پوست چرب”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخErikeh Oil Control Skin Cleansing Gel

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیErikeh Oil Control Skin Cleansing Gel
    نقاط قوت
    • لایه بردار ملایم بدون ایجاد التهاب و خونریزی
    • کاهنده و تنظیم کننده چربی ترشحی
    • اسیدیته تنظیم شده pH = 4-5
    • حاوی ترکیبات ضدالتهاب
    •  شفاف کننده پوست